GreenLight Legal spant zich maximaal in voor zorgvuldige en kwalitatieve dienstverlening. Indien u onverhoopt toch niet tevreden bent over de kwaliteit van de dienstverlening of de hoogte van de ontvangen declaratie(s), verzoeken wij u uw klacht aan ons kenbaar te maken door ons een e-mail te sturen naar klacht@greenlightlegal.nl. Dien uw klacht uiterlijk binnen drie maanden nadat u kennis heeft genomen van de oorzaak achter de klacht in (noot: indien u uw klacht later indient, loopt u het risico dat GreenLight Legal uw klacht niet meer in behandeling zal nemen). Geef in uw e-mail een duidelijke omschrijving van uw klacht incluis onderbouwing en vermeld uw contactgegevens.
J.C.A. Tonino is binnen GreenLight Legal als klachtenfunctionaris aangesteld. Na ontvangst van uw klacht zal de klachtenfunctionaris van GreenLight Legal onderstaande klachtenprocedure in acht nemen en op die manier trachten uw klacht binnen een redelijke termijn op te lossen.